Oferta
Strony WWW
Realizowane przeze mnie strony internetowe są responsywne, przyjazne użytkownikom i zgodne z najnowszymi trendami w branży. Każdą realizację poprzedzam dokładnym wywiadem z Klientem, dzięki czemu wszystkie realizacje są dopasowane do potrzeb Klienta. Służę wsparciem na każdym etapie projektu strony internetowej. Wszystkie realizacje bazują na najpopularniejszym systemie CMS WordPress.
Cena od: 800 zł
- Hosting w cenie realizacji
- Domena w cenie realizacji
- Responsywność
- Podłączenie regulaminu
- Podłączenie polityki prywatności
- Formularz kontaktowy
- Pomoc techniczna: 1 miesiąc
Sklepy Internetowe
Sklepy internetowe są doskonałym sposobem na poszerzenie tradycyjnych kanałów sprzedażowych. E-commerce daje szerokie możliwości, a tworzenie sklepów internetowych zyskuje na popularności. Odpadają między innymi koszty lokalu, personelu, mediów. Dzięki sklepom internetowym zyskujemy wielu nowych klientów z całej Polski, a nawet świata – e-commerce nie ma granic.
Aby własny sklep internetowy był skuteczny, musi wyróżniać się wśród innych ofert. Tworzę sklepy internetowe dostosowane do Twoich potrzeb i wymagań. Zapewniam integrację z systemami płatności, firmami kurierskimi oraz oferuję wiele innych innowacyjnych rozwiązań.
Cena od: 1200 zł
- Hosting w cenie realizacji
- Domena w cenie realizacji
- Responsywność
- Podłączenie regulaminu
- Podłączenie polityki prywatności
- Formularz kontaktowy
- Podłączenie Google Analytics
- Pomoc techniczna: 1 miesiąc
Copywriting dla stron WWW i sklepów internetowych
Tworzę treści zachęcające do zapoznania się z ofertą lub produktem danej firmy, treści występujące na stronie WWW lub sklepie internetowym, takie jak: opisy produktów, zakładka „O nas”, treści na stronie głównej i pozostałych podstronach.
Pomagam świadomie budować markę oraz dbam o dobry wizerunek przedsiębiorstwa. Daj poznać się swoim klientom z jak najlepszej strony. Dobry copywriting znaczy więcej niż reklama – to świadome nawiązywanie relacji z klientami. Dzięki temu po jednym zakupie wrócą do Ciebie ponownie.
Cena od: 600 zł (strona główna + 5 podstron)
Cena zależy od ilości tekstu oraz podstron
- Teksty zapewniające dobre relacje z klientami
- Treści na stronie głównej
- Treści na podstronach
- Opisy produktów
- Dobry wizerunek przedsiębiorstwa
Etapy Współpracy Ze Mną
- Rozmowa z Klientem
Wszystko zaczyna się od pierwszej rozmowy przez telefon, od pierwszego przesłanego formularza kontaktowego, formularza wyceny lub od pierwszego przesłanego maila.
Mimo że wszyscy klienci są różni, wszystko sprowadza się do tego, że chcą lepiej wykorzystać potencjał internetu dla swojej działalności.
W uproszczeniu: chcą pozyskiwać więcej klientów, a dzięki temu zarabiać więcej pieniędzy. I moim zadaniem jest pomóc im w tym.
- Analiza Potrzeb Klienta
- Czy będzie to wizytówka firmy w Internecie?
- Czy strona ma zawierać dokładny opis wszystkich usług/produktów firmy?
- Czy będzie to sklep internetowy, do sprzedawania towarów w sieci?
- Jakie zakładki chciałbyś/chciałabyś umieścić na stronie oraz co w nich będzie?
- Jeśli jest to sklep to: jakiego rodzaju produkty będziesz sprzedawał – fizyczne czy np. cyfrowe? Ile tych produktów będzie?
- Jeśli są to produkty fizyczne, np. odzież lub biżuteria, to: czy są to produkty z wariantami?
- Analiza Konkurencji
Po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwania Klienta analizuję działalność klienta, jego ofertę oraz grupę docelową, do której ma trafić tworzona strona WWW lub sklep internetowy. Zapoznam się z branżą (analiza strony www lub sklepu internetowego konkurencji) i specyfiką działalności. Tworzenie stron www lub sklepów internetowych staje się bardziej skuteczne, gdy przeanalizuję zaprezentowane przez konkurencje rozwiązania, przyjrzę się wzorcowym przykładom w celu wydobycia zalet i dobrania najlepszych narzędzi. Analiza konkurencyjnych stron www to najlepszy sposób na uniknięcie błędów projektowych, merytorycznych i technologicznych przy tworzeniu strony www lub sklepu internetowego.
- Planowanie
Po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniami klienta oraz analizie jego konkurencji opracowuję wstępną koncepcję układu podstron, systemu nawigacji oraz prezentacji treści na stronach. Dobieram odpowiedni motyw, kolory oraz czcionki do wszystkich podstron.
Razem wybieramy hosting i domenę.
Zazwyczaj schemat budowy strony internetowej obejmuje w swoim zakresie informacje takie jak:
- Ilość i rodzaj zaplanowanych podstron
- Sekcje poszczególnych zakładek na stronie
- Rozmieszczenie oraz ilość planowanego contentu
- Sposób prezentacji loga oraz menu górnego
- Sposób prezentacji treści zawartych w stopce
- Dodatkowe funkcjonalności dostępne na stronie
Zazwyczaj dodaję podstrony takie jak:
- Strona główna
- Oferta
- Usługi
- Kontakt
- O nas
- Blog
- Sklep
Ilość i rodzaj podstron zależą tak naprawdę od Twoich potrzeb oraz od profilu Twojej internetowej działalności, dlatego mogą być one zupełnie inne (z wyjątkiem strony głównej).
- Kosztorys
Po ustaleniu wspólnie z klientem co dokładnie będzie zawierać strona internetowa lub sklep internetowy, przygotowuję dokładny kosztorys za wykonaną stronę lub sklep.
- Podpisanie umowy
Przedłożona oferta na utworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego zostaje sfinalizowana w formie umowy o utworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego. Naniesienie ostatecznych poprawek, następnie podpisanie umowy jest dla mnie sygnałem do rozpoczęcia prac nad stroną www lub sklepem internetowym – w tym momencie rozpoczyna się tworzenie.
- Utworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego
Gdy klient całkowicie akceptuje projekt strony lub sklepu oraz wpłaci zaliczkę w wysokości 20% wycenionego projektu, przystępuję do kolejnego etapu: tworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego.
Najpierw przesyłasz mi materiały na stronę: teksty, swoje uwagi, zdjęcia. Jeśli nie masz własnych zdjęć, to korzystając z moich zasobów, pokazuje Ci różne propozycje.
Następnie rozpoczynam tworzenie strony internetowej lub sklepu.
Proces tworzenia strony internetowej trwa zazwyczaj od 1 dnia do tygodnia. Czas tworzenia strony internetowej zależy od stopnia skomplikowania, ilości podstron, ilości treści wyświetlanej na stronie oraz ilości produktów występujących w sklepie internetowym.
Podczas realizacji możesz kontaktować się ze mną 24/7.
- Optymalizacja stron www i Rejestracja strony w wyszukiwarkach
Aby uruchomiona strona internetowa mogła pełnić swoją rolę marketingową i usługową, musi być dostępna dla Internautów i łatwa do odnalezienia w internecie.
Ten etap obejmuje działania polegające na optymalizacji Twojej strony lub sklepu pod kątem szybkości ładowania oraz pozycjonowania w Google tak, aby jak najszybciej i najlepiej była widoczna ona w wyszukiwarce.
- Szkolenie z obsługi panelu administratora strony lub sklepu
Wiele agencji tworzących strony i sklepy internetowe, po zakończeniu projektu, nie obejmuje swoich Klientów wsparciem technicznym i nie szkoli ich z zakresu samodzielnego administrowania stroną www lub sklepem internetowym.
Po skończonej współpracy nie zostawiam na lodzie, więc uzyskasz ode mnie darmowe szkolenie z obsługi panelu administratora strony lub sklepu oraz darmowe wsparcie przez 1 miesiąc w cenie wykonania strony internetowej lub sklepu.
- Oddanie w ręce Klienta gotowej strony internetowej lub sklepu internetowego
Gratulację! Od teraz posiadasz własną stronę lub sklep internetowy i jesteś jego administratorem. Dzięki temu rozszerzysz swoją działalność, gdyż prezentacja firmy w internecie daje nieograniczone możliwości!
Po zaakceptowaniu finalnego wykonania strony następuje płatność pozostałych 80% kwoty za wykonanie strony internetowej lub sklepu internetowego (20% zostało wpłacone jako zaliczka).